Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

PMSdrottningen har talat!!

Av Madeleine - 7 mars 2011 14:58

Måndag... Har varit och kollat min dumma arm idag och har en ännu dummare muskel som bråkar med mig. Får vänta på farbror Doktorn som kommer och ger mig en spruta...   

Fikade med Katta innan jag åkte hem. Tur det, känner mig lite nere idag. Darling you light up my life!   

Va jävligt irriterad igår och det har inte gått över än   Brudar säger jag bara... Kommer aldrig förstå mig på nån. Brukar säga KARLAR, nu säger jag TJEJER. Fattar nada. Suck, dubbelsuck!



Tydligen är det väldigt svårt att lyfta telefonen elr ringa tillbaka. Som sagt jag förstår ingenting. Hur jag än gör blir det fel.   


Livet går vidare och för att prata om nåt kul: Det är bara fem dar kvar till lördag.

Lägtar efter att få komma bort. Göra nåt annat och träffa nya människor.


Nu ska Sur-Madde gå ut och springa så humöret blir lite bättre!!!

Inga pussar och kramar idag!    //The Shedevil   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 11 januari 2015 19:03

Insåg att det var så länge sedan jag bloggade sist att jag inte ens kommer ihåg när... Önskar mig lite mer av detta året. Känns som förra året var ett mellanår i alla avseenden.  Nytt år och det innebär även nya möjligheter. Möjligheter att göra ...

Av Madeleine - 9 juni 2011 15:25

    Under stjärnornas himmel och månskenets ljus, drogs flickan till träden och skogarnas sus. Hon gick ner till myren med sin olycklighet, till det dimhöljda tjärnet med sin bottenlöshet. Mossan var mjuk och hon gick med bara fötter, d...

Av Madeleine - 1 maj 2011 12:04

Det var en gång en busmus som bodde i ett litet hus. Hon gick och la sig ensam nästan varje kväll trots att hon var jättesnäll. Men en dag fick musen nog hon tog sitt pcik och pack och drog. Hon åkte in till stan och tog in på hotell oc...

Av Madeleine - 15 april 2011 14:42

Nu ska jag tönta mig lite, leka fjortis och har skrivit en kärleksdikt! Känner mig nämligen väldigt poetisk för tillfället, haha!!! Ha en fin helg alla glad vänner!      I en längtan så stor det går inte att beskriva, kan det starkaste av hjärt...

Av Madeleine - 14 april 2011 08:17

Här kommer dagens saga:   Det var en gång, långt borta i ett land en liten flicka som ville ha nån att hålla i hand Hennes steg genom livet var kantat av glädje och sorg hon sökte efter något, gick över gator och torg   I hennes hjärta ...

Presentation


Jag är en tjej som vill mkt, men hinner lite... Ibland är jag kanske lite väl mkt tidsoptimist annars är jag bara sen... Har väl för många järn i elden helt enkelt, men vad vore livet annars!? Läs mer under presentationen :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vänner och Nyfnikna


Ovido - Quiz & Flashcards