Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Till Mr Mr

Av Madeleine - 15 april 2011 14:42

Nu ska jag tönta mig lite, leka fjortis och har skrivit en kärleksdikt! Känner mig nämligen väldigt poetisk för tillfället, haha!!!

Ha en fin helg alla glad vänner!   


I en längtan så stor det går inte att beskriva, kan det starkaste av hjärtan börja att tvivla

När hela kroppen önskar det vore du och jag, man famlar sig fram på stigen dag för dag

När kraften i själen tagit helt slut, när man bara vill skrika hysteriskt rakt ut

Finns bara förväntan och längtar kvar, ett minne blott av det som var

I själens brunn jag tittar ner, och ditt ansikte är det enda jag ser

Jag lider mycket av hjärtats kval, men jag vet att trots allt har du gjort ditt val

Känslan jag fick när jag såg dig då, jag tror ingen annan kan förstå

Jag trodde himlen över mig rasat, för denna känsla jag alltid har fasat

Under mig försvann allt fäste till och med marken, om du var ett träd vill jag för alltid va barken

Jag önskar du kunde se det som jag gör, inte tänka så mkt på ska och bör

Det syntes rätt tydligt att du blev attraherad, nyfiken, glad och ganska charmerad

Du hade ett sätt som gjorde mig öppen, som vi säger i Värmland, det kändes helt töppen!

Din röst när du ringer gör mig varm i mitt hjärta, din famn dina ord de botar min smärta

Mina murar jag byggt smälter som is, -Va faan mer vill du ha som bevis!?

Behöver jag säga: -Har aldrig känt det så här, du är den som jag håller så kär

Men jag tror innerst inne du faktiskt är rädd, annars hade du väl tagit mig till din bädd

Och gjort mig till en oärbar kvinna, för att sedan i ett nafs bara försvinna

Kanske är det bättre vi har det så här, att gå runt och låtsas att inte va kär

Ses vi igen önskar jag nog ett annat slut, men kanske har redan vår chans runnit ut

Jag tror man inte ödet förneka kan, vare sig man är en kvinna eller man

Det va nåt speciellt som hände den där natten, kanske va det så att vi fann regnbågsskatten

Jag kommer i alla fall för alltid hålla dig kär, vare sig du är hemma hos dig eller här

Kanske det värmer dig på ålderns höst, att du upplevt det här är kanske en tröst

Jag tänker på alla vackra ord du skrev, hur jag gick och väntade på dina brev

Hur du kysser och hur det känns att va nära dig, hur dina bara närvaro påverkar mig

Jag vet att om vi ses igen kommer jag att smälta, jag vill känna din hud jag vill smaka din sälta

Jag vill uppleva nätter av himmelsk passion, jag vill sitta bredvid dig där på din tron

Jag vill ta dig i handen och känna mig trygg, älska mig när jag är snäll och stygg

Du vet inte ens vad jag är villiga att ge, för jag tror du är rädd för vad du ska se

Att kunna fylla hela din fantasi, att få tid att passera tid fly förbi

Kanske får du chansen att se mig som kvinna, hur jag kan va en fräck älskarinna

En sån som är riktigt bra på att dominera, kanske får jag chansen att riktigt demonstrera

Hur Sessan är damen med fin elegans, som tar alla män till landet Någonstans

Där alla män får upp till bevis, innan de får checka ut sitt pris

Att till sist ligga där med andan i halsen, att höra den fina gamla valsen

Nu du min vän är kvällen slut, nu du slänger jag dig ut

Alla får de denna vägen vandra, alla män som varit som alla andra

Men tyvärr har jag aldrig träffat nån som du, jag önskar bara du var här hos mig nu!         


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 11 januari 2015 19:03

Insåg att det var så länge sedan jag bloggade sist att jag inte ens kommer ihåg när... Önskar mig lite mer av detta året. Känns som förra året var ett mellanår i alla avseenden.  Nytt år och det innebär även nya möjligheter. Möjligheter att göra ...

Av Madeleine - 9 juni 2011 15:25

    Under stjärnornas himmel och månskenets ljus, drogs flickan till träden och skogarnas sus. Hon gick ner till myren med sin olycklighet, till det dimhöljda tjärnet med sin bottenlöshet. Mossan var mjuk och hon gick med bara fötter, d...

Av Madeleine - 1 maj 2011 12:04

Det var en gång en busmus som bodde i ett litet hus. Hon gick och la sig ensam nästan varje kväll trots att hon var jättesnäll. Men en dag fick musen nog hon tog sitt pcik och pack och drog. Hon åkte in till stan och tog in på hotell oc...

Av Madeleine - 14 april 2011 08:17

Här kommer dagens saga:   Det var en gång, långt borta i ett land en liten flicka som ville ha nån att hålla i hand Hennes steg genom livet var kantat av glädje och sorg hon sökte efter något, gick över gator och torg   I hennes hjärta ...

Av Madeleine - 13 april 2011 08:11

April har alltid varit en bra månad för mig. On the edge to summer but still spring. Allting bara väntar på lite värme så att det händer saker... Säger som Karin Boye; Visst gör det ont när knoppar brister!   Och visst är det så att vissa datum g...

Presentation


Jag är en tjej som vill mkt, men hinner lite... Ibland är jag kanske lite väl mkt tidsoptimist annars är jag bara sen... Har väl för många järn i elden helt enkelt, men vad vore livet annars!? Läs mer under presentationen :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vänner och Nyfnikna


Ovido - Quiz & Flashcards