Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Over and over and over again...

Av Madeleine - 27 mars 2011 20:14

Söndag igen då! Helgen har gått i superfart och snart är det måndag igen! Kan det bero på att vi förlorat en timme den här helgen elr...Nä egentligen inte!

Veckorna går snabbt som en virvelvind och jag tycker inte jag hinner med nåt just nu...   Kanske lika bra det, då hinner man inte tänka så mkt.

Tänk, tänk, tänk sa Nalle Puh och det va en björn med väldigt liten hjärna!!!  Försöker verkligen skärpa till mig lite och hålla mitt nyårslöfte men ibland är det inte så lätt... Det är väl ungefär som att banta detta, misslyckas man kan man ju alltid börja om på måndag! Haha!  

Har varit underbart att va barnledig i helgen och kunnat göra precis vad jag ville.

Som sagt på torsdag blev det mys och "Doppa med Daggert" enligt traditionen, fredag blev det shopping, ring en vän för fredagsmys och igår fick det bli tacos och schlager! Känner att jag är lite trött i huvvet idag, kom i säng alldeles för sent alla dagarna men det är väl självförvållat!! Blev kanske lite väl tokig där ett tag, men det man inte kommer ihåg har aldrig hänt!   Det här med schlager är farliga grejer, mina grannar börjar väl tro jag har bleve galen snart! Poppade Velvet lite för sent/tidigt i morse...men det kan dom ha tkr jag! Hon är ju ändå ganska bra!

En underhållande helg helt enkelt!




Fick dessutom en bil idag!   Ibland finns det ialf saker som gör att livet blir ett snäpp bättre! Jag är SÅ glad för att jag har så många underbara människor runt mig som tar hand om mig och det jag inte klarar av själv! Ni är mina livlinor! Tack för det!  

Nu blir det lite filmmys och sängen! Puss & KrAm  // Sessan på ärten   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 11 januari 2015 19:03

Insåg att det var så länge sedan jag bloggade sist att jag inte ens kommer ihåg när... Önskar mig lite mer av detta året. Känns som förra året var ett mellanår i alla avseenden.  Nytt år och det innebär även nya möjligheter. Möjligheter att göra ...

Av Madeleine - 9 juni 2011 15:25

    Under stjärnornas himmel och månskenets ljus, drogs flickan till träden och skogarnas sus. Hon gick ner till myren med sin olycklighet, till det dimhöljda tjärnet med sin bottenlöshet. Mossan var mjuk och hon gick med bara fötter, d...

Av Madeleine - 1 maj 2011 12:04

Det var en gång en busmus som bodde i ett litet hus. Hon gick och la sig ensam nästan varje kväll trots att hon var jättesnäll. Men en dag fick musen nog hon tog sitt pcik och pack och drog. Hon åkte in till stan och tog in på hotell oc...

Av Madeleine - 15 april 2011 14:42

Nu ska jag tönta mig lite, leka fjortis och har skrivit en kärleksdikt! Känner mig nämligen väldigt poetisk för tillfället, haha!!! Ha en fin helg alla glad vänner!      I en längtan så stor det går inte att beskriva, kan det starkaste av hjärt...

Av Madeleine - 14 april 2011 08:17

Här kommer dagens saga:   Det var en gång, långt borta i ett land en liten flicka som ville ha nån att hålla i hand Hennes steg genom livet var kantat av glädje och sorg hon sökte efter något, gick över gator och torg   I hennes hjärta ...

Presentation


Jag är en tjej som vill mkt, men hinner lite... Ibland är jag kanske lite väl mkt tidsoptimist annars är jag bara sen... Har väl för många järn i elden helt enkelt, men vad vore livet annars!? Läs mer under presentationen :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vänner och Nyfnikna


Ovido - Quiz & Flashcards