Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

...Snö..?.. Igen..?

Av Madeleine - 9 mars 2011 13:06

Verkade va en bra morgon när jag vaknade idag. Tills det började snöa. Suck!   Snälla Gud, jag vet jag måste gjort nåt väldigt besvärligt, men snälla, snälla ingen mer snö nu! Suck, suck, dubbel suck!

Har städat, bakat (varit desperat hemmafru   ) och fixat med lite grejer här hemma idag... Imorn blir det marängtårta med go fyllning för den som behagar dyka upp!    Min snälla mamma kommer förbi här sen oxå så jag kan åka och handla lite. Måste få lite mat och diverse. Ska dessutom in och hämta min klänning som jag ev. ska ha på lördag... Är en riktig partyklänning och jag får nog passa mig så den inte partar röven av mig...   Hoppas bara den blir bra annars tror jag att jag dööööör.

Har träningsvärk från huvvet till tårna, tom inne i bäckenet. Snacka om otränad. Gött dä! Känns ialf att jag lever idag. När jag vaknade värkte det mellan revbenen. Är på mkt bättre humör idag. SurMadde has left the buildning!   Är nog dax det för nu blire seriös uppladdning tors och fredag   


Denna går på repete over and over again...

Saade v.s Danny (elr Katta v.s Sessan)       Jag erkänner den är rätt bra den här oxå... Men inte riktigt lika bra   



Donnan har fixat skor och jag har inte en aning om varken det ena elr andra. Ska man ta stövlar..? Pumps..? Kommer fötterna dö...TROLIGTVIS!! Får bli återupplivning på söndag innan bussen hem.   To live is to die a little!

I have a feeling it´s gonna be a good night... So say even the cards    Katta vet nåt som inte jag vet...en hemlighet...faan vad jag hatar hemlighter! Om jag inte har dom sj vill säga.   Håller i mig och väntar. När det gäller henne kan det va vad som helst. Hahahaha! Tokfia!


Puss och KrAm    // Sessan   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 11 januari 2015 19:03

Insåg att det var så länge sedan jag bloggade sist att jag inte ens kommer ihåg när... Önskar mig lite mer av detta året. Känns som förra året var ett mellanår i alla avseenden.  Nytt år och det innebär även nya möjligheter. Möjligheter att göra ...

Av Madeleine - 9 juni 2011 15:25

    Under stjärnornas himmel och månskenets ljus, drogs flickan till träden och skogarnas sus. Hon gick ner till myren med sin olycklighet, till det dimhöljda tjärnet med sin bottenlöshet. Mossan var mjuk och hon gick med bara fötter, d...

Av Madeleine - 1 maj 2011 12:04

Det var en gång en busmus som bodde i ett litet hus. Hon gick och la sig ensam nästan varje kväll trots att hon var jättesnäll. Men en dag fick musen nog hon tog sitt pcik och pack och drog. Hon åkte in till stan och tog in på hotell oc...

Av Madeleine - 15 april 2011 14:42

Nu ska jag tönta mig lite, leka fjortis och har skrivit en kärleksdikt! Känner mig nämligen väldigt poetisk för tillfället, haha!!! Ha en fin helg alla glad vänner!      I en längtan så stor det går inte att beskriva, kan det starkaste av hjärt...

Av Madeleine - 14 april 2011 08:17

Här kommer dagens saga:   Det var en gång, långt borta i ett land en liten flicka som ville ha nån att hålla i hand Hennes steg genom livet var kantat av glädje och sorg hon sökte efter något, gick över gator och torg   I hennes hjärta ...

Presentation


Jag är en tjej som vill mkt, men hinner lite... Ibland är jag kanske lite väl mkt tidsoptimist annars är jag bara sen... Har väl för många järn i elden helt enkelt, men vad vore livet annars!? Läs mer under presentationen :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vänner och Nyfnikna


Ovido - Quiz & Flashcards