Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Madeleine - 11 januari 2015 19:03

Insåg att det var så länge sedan jag bloggade sist att jag inte ens kommer ihåg när...

Önskar mig lite mer av detta året. Känns som förra året var ett mellanår i alla avseenden. 

Nytt år och det innebär även nya möjligheter. Möjligheter att göra mer för sig själv och andra. 

Önskar mig även mer tid till vänner och bekanta och mycket tid till att vara snäll mot mig själv. 

Avslutade 2014 på ett helt fantastiskt bra sätt. Grillning i Segersta skärgård med mina älsklingar. 


Planerar att göra detta året till det bästa! Det kanske är dax för lite nya utmaningar? 

Inget Vasalopp detta år men nåt ska jag väl kunna hitta på! 

Lycka till med dina planer för i år!    

Puss och kram och nyp i stjärten/ Sessan på ärten

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej som vill mkt, men hinner lite... Ibland är jag kanske lite väl mkt tidsoptimist annars är jag bara sen... Har väl för många järn i elden helt enkelt, men vad vore livet annars!? Läs mer under presentationen :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vänner och Nyfnikna


Ovido - Quiz & Flashcards